.

Hej nu har jag fixat här hemma! Har gjort två nya tavlor som ni ser under det här inlägget! Det tyckte jag blev bra så nu får det vara så där ett tag! vi har även satt upp tavlor i sovrummet och fixat med nya gardiner! Och så har jag hunnit med och gymmat! Haha är riktigt effektiv på söndagar.. . Sorligt nog har typ alla åkt upp till Åre den här veckan så det är bara jag och Elin kvar här hemma! Kommer bli tomt i skolan och efter skolan ( eftersom mina käraste grannar har åkt..) men jag vet ju vart Lisen har sin godisgömma iaf ;) haha nu blev du nervös va? ' neråt nu ska jag hjälpa Malte en sväng. . /Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaa klart jag blir nervös speciellt när ni va nere i badrummet haha! Vi har precis varit på afterski hur kul som helst! hoppas du antecknar bra så vi kan skriva av dig sen! haha! Puss

2010-01-25 @ 18:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0