Sammanfattning helgen

Hej I fredags så var vi och storhandlade på citygross :) Malte hade hört att dom hade bra kött där så vi testade! Dom hade hur mycket som helst där massor av kött också så det var kul! Sen lyckaes vi oxå få tag på en knivslup för 60kr som var jättebra!! Det behövdes verkligen! I lördags så var det overallsinvigning på eftermiddagen vi lekte och grisade ner våra overaller i två timmar nästan! Det var 16 minus ute så stelfrusen när man kom hem var ordet! På kvällen åkte vi till Örebro för 80-talsfest hos Mattias syster. Det var skoj jag var ganska nykter så vi kunde köra hem dagen efter! När vi åkte hem så började malte köra ut ifrån Örebro sen så byte vi någon mil utanför Örebro jag hann köra i ca 20 meter innan bilen la av.. Så vi stod ca en timme innan vi hittade felet någonting med chippet... Jag blev skraj för bilen så Malte fick köra hem! Hemma så städade vi lite sen mys framför tv och sova tidigt! Mitt i natten fick jag kramper i magen så jag låg på badrumsgolvet någon timme innan alvedonen hjälpte! Kul söndag!!! Nu sitter jag här och är hemma från skolan idag eftersom jag fortfarande har ont i magen.. Väntar på bättre tider.. /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0