Alla <3 dag!

Hej
idag är det alla hjärtans dag! Jag har varit dålig på att uppdatera (igen...) men det har inte fungerat att skicka ifrån mobilen den här veckan!

Tillbaka till alla hjärtans dag! Jag har fått ett paket av mammsen och pappsen! som innhöll ett jättefint trä M och en porslinsros! Sen hade dom även satt in pengar på mitt konto så jag och mattias får gå och hjärtansfika idag :) Mycket uppskattat! - Tack! Annars så har vi planerat att se avatar idag! Jag har redan sett den men det gör inget, älskade filmen!

I går var vi och handlade jag behövde lite småsaker.. det blev en träningströja, 2par strumpbyxor (mina bästa har gått sönder) och en tröja ifrån hm och en nya mascara! sen så blev det en liten nagelförlängning eftersom proffesion nails hade halva priset!! så det kostade 200kr. det var det värt!
tackar ännu en gång ABB för den ekonomiska räddningen ;)
Jag har faktiskt sparat nästan ALLA pengar ifrån abb men var tvungen att köpa lite nya småsaker!
(så oroa er inte mamma och pappa!)

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0