Hej  Just nu så jobbar jag mest hela tide...

img_0284 (MMS)

Hej  Just nu så jobbar jag mest hela tiden, börjar jobba em och helg i morgon men sen är jag ledig fyra dagar sen jobbar jag en natt fre-lör bara! Jag har tagit semester dom andra två eftersom vi åker till Idre då!  Ja det är typ det mesta jag gör här hemma träffar lite släkt och kompisar också men på tis så åker min syster till allingsås sen direkt till Uppsala. Det blir lite trisst..  Men Ska iaf ringa och boka klipp och färgtid i morgon ska bli så himla skönt att bli av med allt slitet hår!  Förresten snygg bild på regnbågarna va? Tog den när vi åkte hem i från sågmyra lager 157 eller nåt sådant! Där köpte jag två par byxor som dom sydde upp på plats sen fick jag dom i kassan och drog hem, men när jag kom hem så märkte jag att ena benet var uppsytt typ två centimeter kortare än det andra!! så nu måste jag skicka tillbaka dom och krångla! Haha vilken otur alltså!  Nu sk jag sova så jag kommer i rätt dygnsryttmen nån gång ;)  /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0