Hej igen! . Nu är vi tillbaka i Norrköpi...

img_0327 (MMS)

Hej igen! . Nu är vi tillbaka i Norrköping för gott! Förra veckan var vi i Idre och åkte forsränning, gick upp för städjan, red frukostturen och kollade lite på Sveriges största vattenfall! Men i går så åkte vi från idre ner till Norrköping med en överfull bil. Så jag har nog att göra hela veckan :)  . Idag har jag fixat lite papper i skolan, varit ute vid hästen granda (lisens häst) hon är så himla söt!, varit på stan köpt en almanacka och varit inne på bolaget en sväng. Sen har jag hunnit med att träna! Effektiv dag alltså! I morgon ska jag nog hoppa på faddrarna och nollornas fest på otten:) kom ihåg när vi var där för ett år sedan och det var jättekul!  //Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0