Allt möjligt

Hej
Hittade en bild ifrån norge
Idag har jag fixat mycket hemma känns som jag börjar komma i kapp nu!
åkte ut till granda själv för första gången i förrgår! det gick bra åkte dock i rusningstrafiken men lika bra att vänja sig.. Granda visade sitt bästa humör och lyfte hovarna redan innan jag bad henne.. hon börjar fatta poängen nu :)
Idag ska jag göra min mamma glad och göra eget smör eftersom det andra innehåller tydligen mycket konstiga ämnen. sen ska vi beställa hem mat (jag röstar på indiskt eller grekiskt, men kommer nog få ge mig..)
Jag har för övrigt köpt en keyboard! wooho det är jätteskoj så nu sitter jag och spelar lite hela tiden!
annars tror jag att skolan drar igång på måndag, ska bli spännande och se hur kurserna är (om jag nu får läsa dom, har glömt anmäla mig men det ska nog inte vara något problem)
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0