Jag är...

3bedb11526470524a9ec7a9ed0965bdc.png

Kolla varifrån!

Jag är sjuk!!!

Eftersom jag har fått luftrörsinflamation och he astråkigt så har jag börjat roa mig med att lägga pussel! Haha

Jag vet föresten att det vr länge sedan kg skrev sist. Så en liten uppdate nu: på påsklovet var jag hem nästan en hel vecka och myste med familjen :D haha kg förstörde bland annat mitt hår med typ 100 färgningar! Och så var jag ut på folkan en sväng med reb och mogge. 

Sen kom jag tillbaka till Norrköping och åkte ut till stallet lite förskyld och då blev jag jättesjuk. Så i går var jag hos läkaren och fick antibiotika. Hm trisst som tusan!

På fre ska jag iaf gå en sväng på den berömde Tyras bloggfest här i Norrköping allt verkar gratis så det missar jag och Lisen inte ;) och ev. våra boyfriends haha dom är tvingade! 

Idag så fyller Johanna år så grattis till dig! Vi ska strax dit och äta efterlängtade cupcakes!!! Toppen eftersom jag knappt har någon smak...

Nu ska jag in i duschen så jag iaf vågar gå upp till Johanna :)

/Malin 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0