Norrköping blandat med massa saker!

Nu börjar jag förstå lite mer hur det här funkar.. Mycket att hålla reda på med färger och skit.
Aja i alla fall så var vi (Jag ch Mattias) ute och gick i morse lägger in lite kort ifrån det och lite andra kort på Norrköping, fin stad. Och ett stort plus är att jag har köpt en ny och jätterolig kamera en Canon eos 1000D.
Lätt värt alla pengar!


I skolan har vi massa att göra säkert därför jag kommer på alla andra saker som akut behöver fixas förutom skolarbetet haha..
I morgon kommer för övrig målaren hit och ska börja renovera, så nu håller Mattias på att bära grejer för fullt. Vi kom överens om att vi skulle låta dom fixa och måla fast vi redan har sagt upp lägenheten för en bättre och större :) Men vill ju bo fint dom 2 månaderna som är kvar.. Hör vissa suckar nu, ungefär som om jag borde gå och hjälpa till...... jag gör det.

Norrköping


/ Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0