Mys-stökigt

Nu har målaren kommit igång blev inte förens på eftermiddagen så det har inte blivit så mycket gjort. Jag och Mattias sover på soffan och har slängt in alla möbler här inne i vardagsrummet oxå, men det blev lite mysigt faktiskt.
I dag har jag faktiskt haft en jättebra föresläsning på eftermiddagen i kursen projet och logistik.
Annars i dag så är det en stor fotbollsmatch här utanför, norrköping har derby tror jag. Sjukt mycket folk utanför fönstret.
Idag har jag oxå hämtat lite kläder ifrån hm som jag hade beställt. Skönt med lite nya saker att ha på sig!
Nej nu ska jag ta tag i uppsatsskrivandet!


/Malin


Kommentarer
Postat av: fattig

Hur har du råd med en sån dyr kamera?

2009-09-08 @ 20:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0