Lördags städning

Hej 
Idag har jag varit uppe sen 07.30, Mattias är och dyker så jag har varit duktig och flyttat lite möbler, städat och hängt upp någta tavlor! Snart ska jag faktiskt plugga lite sen ska jag ner på biblioteket och till natiulus och skaffa gymkort.
Och viktigaste av allt: Min Kusin Linda har fått en liten flicka i torsdags natt! Ett jätte grattis!!

Förra helgen var vi som sagt i Ludvika, mormor fyllde 80år, jag var på fest med Emma och Reb, och hälsade på hos farmor och farfar. Jag tänkte lägga upp lite bilder från detta:

                     Mamma och Moster
   

                             Pappa

                   Mormor och Morfar

                                 Andy



                    Pappa och mormor


                             Andy

                                Jag

                             Emma

                       Jag och Malte

                            Jag och Em

                Hemma i vardagsrummet

                    Tavlor på syskonen!

                               Farmor

                              Farfar


/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0