Långa skoldagar..

Hej

Har haft mycket i skolan på sistånde har blivit lite dåligt uppdatering.
Vi håller iaf på med en uppsats och ett projekt. Projektet är det som tar mest tid, vi ska lägga 8h i veckan förutom allt som är på schemat. Oj nu höll jag ju på att vi har galen svår matte också. Så är i skolan typ från 8-17 och sen jobbar hemma. Mycket skoj för tillfället. Men i morgon får jag två timmar sovmorgon innan seminariumet Tjoho :)
Annars så är målaren helt klar och det är jätteskönt! Ska lägga ut lite bilder när jag har tid. 
Har även inskaffat en mini laptop behövs verkligen nu när skolan kör på för fullt, hittade en jätte söt inte allt för dyrt..
I helgen har vi vart hemma i Ludvika vi överaskade mormor på 80-års kalas och hälsade på alla nära och kära.
Kul att komma hem, men känns ändå skönt att vara tillbaka här, trivs jättebra!

I går gick brandlarmet igen men vi behövde bara vänta i en kvart innan nån stängde av det, inte två timmar som i torsdags! Några här som absolut inte kan laga mat... kanske ska gå och kolla hur det går för Mattias som står i köket för tillfället och försöker fixa nåt jag kan äta!

/Malin

Kommentarer
Postat av: kocken

Det är inte lasse kock som har lagat maten i alla fall!!!

2009-09-17 @ 05:26:54
Postat av: Malin

Nej ooch tur är väl det lasse!

2009-09-17 @ 18:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0