Because we love you!

Hej
Som vanligt har vi supermycket i skolan! Jag vaknar typ på nätterna och kommer på någonting jag har glömt, jobbigt. Men i dag mitt i allt stress så blev jag väldigt glad!
Jag hade fått ett brev ifrån body shop där det står -BECAUSE WE LOVE YOU!
sen står det även typ för att jag är sån bra kund att jag ska få en ny kräm gratis och före den släpps!
TJOHO för bodyshop!
Mattias säger att dom bara lurar mig men jag tror inte på honom, dom älskar mig! Vi har också köpt shan white till wii vilket har framkallat både skratt och tårar!

För övrigt fyller käraste REB 20 år idag så grattis grattis!

Nu ska jag fortsätta vara superduktig och plugga och plugga och plugga.
/Malin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0