Uppsats

Hej
Nu sitter jag i skolan som vanligt, vi håller på med en uppsats som handlar om glödlampan.
Den ska lämnas in i morgon. Ska bli skönt att kunna koppla bort det sedan.
Idag spöregnar det här. har aldrig sett det regna så mycket..
¨
I morgon har vi mattedag hela tiden och Mattias ska ev till örebro på praktikplats!
Idag ska vi även boka en resa till Ullared på vårat sk. lov! ska bli skönt att handla lite julklappar tidigt :)
¨
Mamma och Pappa nu så är det ca 1 mån kvar tills jag blir 20! Tjoho! 
Glöm inte det :)

A just det jag kanske ska gå tillbaka till mitt inlägg -Because I love you! (Tydligen har nästan alla som är medlemmar i body shop fått likadana.. typiskt när jag trodde jag var jättebra.

Nu ska vi skriva diskussionen tillsammans måste gå!

/Malin 


Kommentarer
Postat av: en som vet

Du har redan fått din present, det var en kanotfärd med lunch och fika samt trevligt sällskap.

LPM

2009-10-01 @ 11:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0