Mörkt

Hej
Idag har jag kommit på att det faktiskt är jättemörkt ute!
Fast då blir det jättefint att stå på våran balkong och titta ut. Vi har en sån himla fin utsikt!
Nu har vi oxå köpt internet något som man kan ha och fylla på när man vill. Skönt..
Vi har fått våra overaller som vi ska ha, så nu börjar allt på riktigt med kravaller.
Här hemma håller dom på att göra om för fullt, så vi lever i kartonger mellan målaren för tillfället :) men det kommer bli bättre och framför allt väldigt fint nästa vecka!
Nu ska jag gå och träna köra ett abs pass tänkte jag.
å nu kom jag ihåg om min mamma läser bloggen så har jag faktiskt köpt årets första julklapp till henne :)
/Malin

Kommentarer
Postat av: LPM

Vad ska du ha overallerna till?

2009-10-29 @ 08:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0