För bra för att vara sant?

Hej
I onsdags var vi tjejer i stockholm och shoppade, och i går så var jag i Ullared :)
Hittade mycket fina saker bland annat gossip girl säsong 2, en badrumsmatta osv.

Idag har jag vart och tränat och sen fick jag reda på att våra svar ifrån tentan haR kommit!
Jag fick en 3, jag hoppas bara att det är rätt och att det inte har blivit nå strul.. För i så fall har jag klarat tentan som jag skrev förut att jag skulle göra om! TJOHO :)

Så nu är jag jätteglad och kollar på se and the city. Ska fundera lite på vad det blir för kvällsmat.
För övrigt så håller jag på att försöka göra en header till min systers blogg. Så kika in där snart så får ni se.
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0