Flyttat

Hej


Nu har vi börjat flytta massor!
I morgon har vi hyrt släp, så det här är nog sista natten i den här lägenheten skönt!
Annars har jag faktiskt inte gjort någonting sen i går vi har flyttat hela dagen, men det blir skönt att bli av med det.. På måndag ska jag försöka ta reda på om matte tentan stämde.

Jo just de jag nu glömde jag nätan skriva om att ABB har beviljat mig ett stipendium på 6000:- per termin eftersom jag fortfarande är anställd hos dom. Så det tackar jag för och tar glatt emot!

I kväll blir det att se Batman som vi har hemma, det ska bli skoj!
Nej nu väntar maten              ha det bra!

/Malin


Kommentarer
Postat av: Lisen

Åh va roligt för dig! (liiite avundsjuk) :D:D

2009-10-24 @ 20:48:48
URL: http://lisensvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0