Fest

Hej

Nu är jag hemma ska börja göra mig i ordning för tacksittningen vi har ikväll :) med sport tema!
Vi tjejer i klassen ska vara ett fotbollslag! Vi har målat egna tröjor osv. Jag ska ta med mig digitalkameran så kanske lägger upp lite bilder från det nån gång senare.
¨
Idag har vi haft seminarium på våra uppsatser vi har skrivit. Det gick faktiskt bra, kändes skönt att få det gjort.
¨
I helgen blir det nog att vi fortsätter och köra grejer till Johanna och Lisens föråd :). Vi har även fått telefonnr till hon som har lägenheten nu, så ska kolla på den lite mer och höra när vi kan börja flytta på riktigt.
Ska bli jätteskönt att få en trea så vi kan ha ett arbetsrum. Behövs verkligen nu när vi pluggar båda två. Och så får vi ju lov att ka till ikea och handla lite. det är aldrig fel.
Nu ska jag in och duscha så jag blir klar nån gång!
¨


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0