Brandlarm

Hej
I morse gick brandlarmet igen..  Klockan 04.30 visst låter de kul, min enda sovmorgon. Jag var skapligt glad.
I skolan hade vi iaf tur för första gången och fick en föreläsning framflyttad! så jag kom hem vid halv tre. Sen dess har jag städat badrummet jättefint :) tränat och lagat mat. Nu sitter jag och slöar i soffan med datorn i knät. Jag laddar upp för svenska hollywood fruar som börjar snart, det är så patetiskt så det har blivit min och mattias favvosyssla att kolla på :D
¨
I morgon har jag en till mattedag igen hoppas att dte inte blir allt för mycket nya saker att komma ihåg nu eftersom vi har tenta om ca en och en halv vecka.. typ PANIK..
¨
Nu måste jag boka biljetter till stockholm. ska åka med tjejerna i klassen efter tentan för att fira att den är över!
Synd bara att det blev dan innan jag och mattias åker till ullared!
¨
Nu är jag jättetrött och ska försöka hålla mig vaken tills programmet börjar
Godnatt
/Malin

 


Kommentarer
Postat av: morgonpigg

Den tiden går man ju upp alla dar i veckan .Gå ut och ta en promenad kl 05,00 är kanon.



En som vet

2009-10-06 @ 08:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0