Upddateringar med bilder !

Hej
Har hört av vissa att dom tycker att jag är dålig på att uppdatera min blogg. Det är för att jag har så mycket annat att göra :D
Idag har jag skickat in hemtentan, det har varit en väldigt tuff vecka den här!
På lördag ska jag ha tjejmiddag här och lite förfest sen blir det att dra sig iväg mot gripen på klassfest ska bli skoj!
På söndag tror jag det blir pepparkaks bak här hemma.
Jag och malte åkte ju som sagt iväg till stockholm och myste en helg här är hotellet:

Och så har jag lovat pappa och emma att lägga upp bilder på lägenheten. Men eftersom anicimex har varit här så har vi dragit ut alla grejer ifrån köket så lägger ut fler bilder sen när allt är klart!
Här är iaf några:

 

Arbetsrummet


Tapeterna i köket (kommer fler bilder sen på köket när det är klart!)


Hallen


Utsikt ifrån vardgsrmmet!

Sådär nu ska jag gå och träna en sväng
/Malin


Kommentarer
Postat av: Emma Hedlund

Äntligen fick jag mina bilder :) vad fint du har det, trivs inte för bra bara, så att du inte kommer hem nått vid jul! puss

2009-11-26 @ 21:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0