This it is

Hej
Nu har det börjat blivit lite bättre hemma, målaren är snart klar med allt!
Vi har också hunnit med att gått på bio, såg michel jackssons - this it is, sådär men sevärd tycker jag.!
I söndags var mamma, pappa, andy, mromor och morfar här och firade mig! eftersom jag fyller 20år i morgon. :D
Det var jätteskoj vi åt grekisk mat och jag fick paket :)

Nu i helgen så har jag ingen aning vad vi ska göra allt jag vet är att jag ska bort fre,lör och sön men malte har fixat något som är en hemlighet. Jag är grymt nyfiken, men det ska bli jätteskoj att komma bort lite!
Något annat viktigt är att det snöar här idag! Är inte det otroligt har extrema julkänslor nu :D
Nej nu ska jag städa lite och fixa, i morgon kommer tjejerna hit och fikar!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0