Sjuk

Hej
Nu har jag varit dålig att skriva igen, har så himla mycket att göra!
Kanske därför det passar mycket lämpligt att bli dunderförskyld! Trots min förskylning så sitter jag och pluggar och försöker fixa lite här. Ska försöka lägga ut lite bilder när vi har varit på ikea. eller innan...

I skolan har vi börjat på en till kurs (vi läser 3 kurser samtidigt) som heter samhällsplanering. Där har vi fått en jättestor hemtenta som ska vara klar om typ två eller tre veckor iaf samtidigt som våran rapprt i en annan kurs ska vara inne. Nu glömde jag ju nästan matten. Det är inte att leka med sitter minst 8 timmar varje mattedag och pluggar men det hinner man inte bli klar på...

I dag så kom snälla Lisen och snälla Johanna upp med lite papper så jag kan ringa vaktmästaren!
Vaktmästaren ska sätta upp gardinfästen så vi kan få lite gardiner i lägenheten.
Nu ska jag fortsätta plugga sen lägga mig tidigt så jag kan vara i skolan i morgon. Har inte tid att vara sjuk.
/Malin

Kommentarer
Postat av: Lisen

Bli frisk :D inte att glömma matteinlämningen på att-göra listan men de betar vi av idag :D!

2009-11-11 @ 11:32:31
URL: http://lisensvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0