Första advent

Hej
idag är det första advent. eftersom vi inte har hunnit baka pepparkakor eller lussebullar så ska vi ägna hela eftermiddagen åt det! Kul va? :)
Sen kommer nog Flisen och joohan upp och smakar!

I fredags lämnade vi in vårans stora rapport som vi har jobbat med sen vi började skolan. Känns väldigt bra att ha den inlämnad! Förövrigt så drömmer jag mardrömmar om vacinsprutan som jag har lovat mamma och pappa och ta. Hm det blir ett senare projekt tt få iväg spruträdda mig dit...
I går var jag på stan och köpte ett par jättesköna vinterskor med massa fluff så fötterna slipper frysa.! Hittade ett par finskor också som råkade smita med ;) aja nu ska jag äta sen börja baka för fullt ha det bra!
/Malin

Kommentarer
Postat av: Deglena

Hej kom ihåg att måtta rätt annars blir inte degen nå bra.

Kram mamma

2009-11-29 @ 18:07:04
Postat av: Lisen

Vi kommer alltid upp när de bjuds på fika :D

2009-11-30 @ 09:28:40
URL: http://lisensvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0