Vaccin

Hej
Idag har malte tvingat med mig och vaccinerat mig så nu har jag överkommit min värsta fobi snart!
Jag överlevde ju iaf.
Idag har jag lämnat in en rapport och haft en redovisning, nu har jag bara en ännu större redovisning på fredag. Men skönt att vara klar med en iaf :) Klarade förresten hemtentamen fick jag reda på idag tjohooo :)
Nästa torsdag har jag matte tentan sen åker vi hem på lör eller sön.

Jag funderar på att byta blogg eftersom jag inte kan fixa den ifrån mobilen och det kan man göra med dom flesta andra bloggar.. aja  om detta blir aktuellt kommer jag såklart skriva det här i bloggen och länka till det osv. men tror inte jag har tid på ett tag så det blir nog ett senare projekt..

Har börjat köpt julklappar nu också vet vad jag ska köpa till alla men måste bara göra det också!
Vi har julpyntat jättefint här hemma, och i helgen åker nog granen upp eftersom vi åker hem sen.
Aja nu ska jag fortsätta och pluggga matte eftersom jag snart säkert kommer bli jättesjuk av vaccinet.
(Tog vaccinen enbart för mitt lilla kusinbarn som är mini och inte fick ta det :) )

/Malin 

Kommentarer
Postat av: lasse

Malin vad duktig du har varit son vågade ta stora otäcka sprutan.!!!!!!

Lasse

2009-12-09 @ 05:29:38
Postat av: Linda

Vad du är gullig som tagit sprutan för Elmas skull. Vi är mycket tacksamma:-)

2009-12-26 @ 19:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0