Syster!

Hej idag fyller min käraste syster 23år. Pratade med henne och även hon tyckte jag var dålig på att uppdatera min blogg.. hm kommer bli konstigt jul när hon inte är hemma. Men jag har lovat kusin anna att jag är bästa ersättare :D

Tror för övrigt att jag håller på att bli sjuk. kanske för att halva klassen är det men mest för att jag superfryser idag. och hur jag känner min puls skena iväg. precis som när jag blir sjuk...

just de.. jag har köpt mig en iphone. eftersom malte snodde min idé så blev jag tvungen att härma honom. Sp nu är vi iphone-nördar. I helgen är det fin sittning då kommer nog massa roligt ske. hoppas jag får med en kamera kanske det blir någon bild från det sen. Annars har jag verkligen inte tid att lägga ut bilder just nu. Går snart in i tenta-p.
nästa helg ska vi kanske iväg och bowla och äta julmiddag med alla dykare... Om julmaten bara hade vart godare... aja. har faktiskt hunnit med att julpynta här hemma också. blev vädigt fint och mysigt.
nej nu ska jag äta och fortsätta här hemma!
/Malin

Kommentarer
Postat av: syster

kommer kannas konstigt for mig med att inte vara hemma over jul, men vi far ta igen allt i sommar sen! :) Hoppas pluggandet gar bra och att du inte blir sjuk! Vi far prata snart igen! Massa Kramar!

2009-12-05 @ 03:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0