Ledigt

Hej
jag vet att jag är extremt dålig på att uppdatera nu! Men det är för att jag inte hänger så mycket vid datorn som jag gör i norrköping.. :)

Iaf så har jag haft en mysig jul med mycket mat och paket!
Malte gav mig en resväska på fyra hjul som jag har önskat mig typ sen jag såg att dom fanns. Och så fick jag ett presentkort på fint under som vi ska gå och kolla strax om vi hittar nå snyggt som passar! 
Av mig fick han prova på flygning typ det ända han pratar om nu ;)
I morgon är det nyårsafton får se lite vad som händer blir iaf att fira med bästa reb och morgan.

Igår var jag och malte i romme och åkte snowboard, det var skoj men kallt!! typ -18 grader
här i ludvika idag har vi -20 grader och tonvis med snö! tur att vi åkte igår!
Jag kommer att åka tillbaka till norrköping den 8 jan. lite tidigare än vad jag hade tänkt tack vare sj som annars vill ha typ 500 för en biljett.!
Malte kommer att åka några dagar innan...  därför måste jag åka tåg..

I går åkte även min kusin och mina kusin barn hem till umeå igen. kul att träffa dom, (det är dom sötaste barnen som finns ;) )

Japp det var nog allt för nu!
/Malin 

Kommentarer
Postat av: Lisen

haha va töntig jag känner mig som sitter å tycker de e as kul å läsa om vad du gör :D haha Det var en bra present då alltså? kan ju va bra å veta till nästa år;)Och mycket bra att du kommer tillbaka till Norrköping ett par dagar tidigare tycker jag allt:D

2009-12-31 @ 02:07:45
URL: http://lisensvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0