Sakta men säkert

Vaknade i morse att jag mådde illa tjohooo sen har det  vart lite till och från här! Snälla Lisen har tagit stallet åt mig idag :) Men jag tog ju på mig att vara kattvakt åt Shaans katt för Shaan är bortrest! Men dit har jag åkt en liten sväng det gick bra iaf..

I kväll skulle några tjejer komma hit och kolla på melodifestivalen men det blev ju avblåst. Dock så måste jag igentligen till skolan för att kunna skicka in simuleringen men tror det får vänta tills i morgon.



Men men men men nu kommer det bästa jag börjar känna mig bättre wohoo.. Mår fortfarande illa men känner mig lite piggare :) Det är ju superbra eftersom jag har två tentor nästa vecka. Och i morgon har jag morgonfodringen i stallet som jag lovade lisen att hon skulle slippa om hon tog idag :)

Btw (om det är så alla coola säger) ni skulle bara veta vad som hände i torsdags.. Jag döör hahaha! Jag och Lisen skulle åka hem ifrån Linköping för vi hade varit och arbetat med quintek.. Jo först fick vi bråttom till bussen som skulle gå till station (därifrån åker vi tåg hem till norrköping) men när vi kommer till busshållsplatsen inser Lisen att vi har kollat fel på tiderna så vi skulle missa tåget och få vänta en timme.

Men eftersom Malte var i linköping hos Petter kom jag på den briljanta ideen att vi skulle gå dit och vänta eftersom det regna och så kunde vi åka bil hem... På någotvis fick jag för mig att han bodde i ryd fast jag igentligen vet att han bor i centrum.. så vi gick till ryd! Yeey.. När vi kom på det så hade vi alltså gått ca 20 minuter åt fel håll.. Vi bestämde oss då för att gå hem till erik (lisens pojkvän som bor i ryd) för dit hittade ju lisen iaf.. trodde vi ja... hahaha vi virrade runt där hur länge som helst och när vi väl kom fram så var dte typ 10 min kvar tills vi skulle åka hem.. Så kom hem vid halv elva... haha

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hahaha! Asså det är ju bara vi som kan lyckats med sånt :D:D Det var ju iaf grymt skönt att få skjuss(svåraste ordet att stava till) hem av malte!

2011-03-12 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0