On my shoulders

Hej
Idag är det fredag så himla skönt!
Idag ska jag ha kvällen i stallet sen tror jag faktiskt att vi ska äta sushi igen. 
Jag har ju dock blivit genomförskyld så det är lite jobbigt gick på den sista föreläsningen men gick hem efter halva sitter bara och stör när jag snörvlar så mycket. Men föreläsningen var i en kurs som heter vårdlogistik jag tycker faktiskt att den kursen verkar spännande. Tror att det är lite skräckblandad förtjusning eftersom jag är livrädd för sjukhus i allmänhet.
Annars så har jag fått mina kompleteringsuppgifter i en annan kurs, produktion och distrubition som jag ska göra klart å jag kan få poäng för den kursen ( som jag missade när jag var på sjukhuset ) I simuleringen kämpade jag och lämnade in alla labbar men fick komplettera på alla så ska väll ta tag i det också. Har lite mycket nu speciellt när quintek dagarna är nästa vecka så att jag ska jobba mån, tis och ons. Men det ska bli kul! 

Om någon vill läsa mer om quintek gör det här:
http://www.lith.liu.se/quintek?l=sv 



/Malin


Kommentarer
Postat av: Lördagsjobbarna

Bra mallan kämpa på det ordnar sig nog. Kram mamma pappa

2011-03-26 @ 11:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0