Fortfarande söndag ;)

Jag var bara tvungen att lägga upp dom här bilderna jag hade på kameran
den första är mina nagellack och parfym-hyllan den andra är krämer ifrån bodyshop och lite sånt! Dom säger lite om hur mitt badrumsskåp ser ut :)

Snacka om rörigt! haha jag måste verkligen städa och försöka göra mer plats i mitt skåp men känns som jag gör det varje vecka sen blir det likadant igen.. Det värsta är att ibland ser det mycket värre ut än såhär då ligger alla nagellack över varandra och jag tappar ner hälften på backen så fort jag leter efter någonting. 

Har igentligen en hylla till mad smink men den kom inte med på bild. Det är dock lite bättre ordning där även om det är fullproppat!
Aja då kanske jag ska ta tag i och städa där lite nu när jag nästan har pluggat klart. 


Något helt annat nu.... I kväll ska vi äta fläskfile och potatisgratäng som jag redan gjorde i ordning i går faktiskt! Det blir kall fläskfile den här gången, tycker det är godare än varm! Men ambisköst att göra maten en dag innan liksom! (stavas ambisköst verkligen så där?)
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0