Dagen efter Fettisdagen..

Today är det onsdag ingen speciellt särkilld dag. men i går därimot var det fettisdagen! Jag ringde malte på väg hem ifrån skolan och frågade om han ville ha en semla men han lät så sur och sa nej så jag köpte inga.. Oså när jag kom e
hem så stod det två semlor i kylen som hade hade köpt tidigare!
Jag gillar ju inte grädde så jag tog bort den och hällde i lite vaniljsås.. Gott men semlor är inte min favorit..

Men därimot när jag kom hem ifrån stallet i går efter åtta och var ganska trött så hade malte köpt mat ifrån indra! Jag som älskar indisk mat! Då var han poppis kan jag lova!

I dag så skulle jag ha åkt till linköping för att jobba lite med quintek men det vi skulle göra var inte riktigt klart så jag slapp! Känns skönt för då kan jag plugga mer!
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0