Åt sushi häromdagen med Sofie och Mickis p...

img_0791 (MMS)

Åt sushi häromdagen med Sofie och Mickis på lunchen men igår blev jag så sugen så jag inte kunde hålla mig, så jag köpte sushi igen! Har hittat ett jättebra ställe där man får tio bitar för 90kr billigt va? Jättebra sushi också! Idag har jag haft Värdmöte i Linköping det gick bra men har så himla ont i halsen vaknade i morse med det och har knappt kunnat svälja sen dess! Mycket jobbigt! Hade ioförsig feber i går eftermiddag också så det var väl väntat.. Har fått reda på att jag kommer få lite pengar tillbaka på skatten också så det känns roligt! Nu ska jag se på halv 8 hemma hos mig sen sussa.. I morgon väntar plugg och stallet! /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0