All day long

hallåååå.
Idag har jag vart i skolan och gjort en labb i produktionskursen labben gick bra var faktiskt ganska skojjigt när man kom på hur man skulle tänka osv. :)
Fast jag har kommit hem ifrån skolan så sitter jag fortfarande och pluggar. Nu har jag ju tentor nästa vecka. Den här veckan har jag ingen spec inplanerat förutom plugg, stallet sen ska jag till linköping på quintekmöten onsdag och torsdag!


Bilden är i från helgen så där glad och tillfixad i håret är man ju inte vilken dag som helst i veckan.. :)

I går såg vi filmen oceans har hört att den skulle vara asbra men jag trodde det var en film, men det var en dokumentär.. tröttnade efter 10 min haha men den var bra gjord iaf. Har hört att det tog 6år att göra filmen så inte undra på det.


/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0